انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

خريد قهوه ساز باكيفيت

با بزرگ تر شدن صنعت قهوه و گسترش فرهنگ قهوه نوشي در دنيا، افراد بيشتري روز خود را با نوشيدن قهوه آغاز مي كنند. حال براي اينكار يا خود اقدام به خريد قهوه ساز">خريد قهوه ساز مي كنند يا به قهوه فروشي ها مراجعه كرده و از قهوه هاي آماده آنها استفاده مي كنند.

اگر جز افراد دسته دوم هستيد كه هر روز قهوه هاي آماده مي نوشيد، توصيه مي كنيم خودتان دستگاه قهوه ساز خريداري كنيد. با اين كار هم در زمان و هزينه به ميزان قابل توجهي صرفه جويي كرديد، و هم از كيفيت و طعم اصلي قهوه تان اطمينان خاطر پيدا مي كنيد.

براي اين كار كافي است به بازار مراجعه كنيد و دستگاه مورد نظرتان را بخريد. اما قبل از خريد بايد به نكاتي توجه كنيد كه در انتها از خريدتان راضي باشيد. اين نكات عبارتند از:

اولين و مهمترين فاكتوري كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه به چه قهوه اي علاقه داريد و آن قهوه را چه قهوه سازي آماده ميكند. به طور مثال اگر طرفدار قهوه هاي دمي هستيد بايد از دستگاه هايي مانند قهوه ساز كمكس، سايفون، ايروپرس، V60، … استفاده كنيد.

اما اگر به اسپرسو يا قهوه هاي تركيب شده با شير علاقمند هستيد، بايد از حتما از اسپرسو ساز استفاده كنيد. زيرا تنها دستگاهي كه هم ميتوان با آن قهوه درست كرد و هم شير را فوم دار، انواع اسپرسوساز ها هستند.

حتما به تعداد فنجان قهوه اي كه روزانه درست مي كنيد توجه كنيد. اين مورد بيشتر در قهوه ساز هاي برقي اهميت دارد. البته در قهوه ساز هاي دستي، بايد به مخزن دستگاه توجه كنيد كه معمولا تعداد فنجان قهوه اي را كه ميتوان با آنها درست كرد، بر روي دستگاه درج شده است.

source: خريد قهوه ساز">خريد قهوه ساز باكيفيت


برچسب: قهوه دات كام, بهترين قهوه ساز, بهترين قهوه ساز خانگي, قيمت قهوه ساز, خريد اسپرسو ساز, قيمت قهوه ساز, قهوه ساز خوب و ارزان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۸:۲۶ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :