انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

قيمت پيچر

براي درست كردن انواع قهوه ها بايد قهوه اسپرسو را با شير فوم دار و گاها كف شير تركيب كرد. بهترين و ايده آل ترين راه، خريد دستگاه اسپرسو ساز براي رسيدن به اين منظور است.

و پيچر وسيله اي بسيار سبك، راحت، كاربردي و ضروري براي باريستا است كه با استفاده از آن مي تواند به آساني شير را فوم دار كند. چرا بايد شير را فوم دار كرد؟ به اين دليل كه براي درست كردن بخش بزرگي از قهوه ها مانند قهوه لاته، كاپوچينو، فلت وايت، موكاچينو، … بايد شير را فوم دار (شبيه به خامه طور) كرد .

در بالا به صورت كلي كاربرد پيچر را بيان كردم اما نحوه استفاده از آن هم نيز مهم است. اين وسيله داراي يك دهانه بزرگ و يك دسته است كه علاوه بر كافه ‌ها، در خانه هم مي توان از آن استفاده كرد. بعد از خريد پيچر بايد شير را داخل پيچر ريخته، آن را زير نازل بخار دستگاه اسپرسو ساز قرار داده و نازل را روشن كنيد. اين كار را تا زماني بايد ادامه داد كه شير افزايش حجم پيدا كند و به حالت چرخشي در درون پيچر حركت كند.

اگرچه فوم گيري از شير به نظر راحت ميرسد اما نياز به تمرين و ممارست دارد. زيرا ميزان شير، نوع شير، نحوه قرار گرفتن نازل در درون شير، … فاكتورهاي مهمي هستند كه در ميزان كيفيت فوم گيري شير تاثير بسزايي دارند.

پيچر ها بيشتر از نظر ظاهر با هم متفاوت هستند. اما از آنجايي كه دماي شير در حين فوم گيري نبايد از يك درجه اي بيشتر شود، پيچر هايي به بازار آمده اند كه داراي دماسنج بوده و براي افراد مبتدي عالي هستند.

source: قيمت پيچر


برچسب: پيچر لته ارت, خريد اسپرسو ساز, خريد پيچر, قهوه دات كام, قيمت پيچر, پيچر شير چيست, پيچر قهوه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۳:۵۶ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :