انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

قيمت نانو پرسو

قهوه اسپرسو به چنان محبوبيتي رسيده است كه بيشتر افراد روي آورده اند به خريد اسپرسو ساز هاي خانگي؛ تا ديگر مجبور نباشند براي نوشيدن يك فنجان قهوه اسپرسو به كافي  اما پيشرفت علم و تكنولوژي باز هم دست به كار شده و براي طرفداران اين قهوه خوشمزه اسپرسو ساز تقريبا جديدي را ساخته كه بسيار كاربردي تر است. اين اسپرسو ساز، نانوپرسو است.

در حقيقت شركت واكاكو از پيشرفت تكنولوژي استفاده كرد و قهوه سازي را طراحي و ساخت كه بسيار شگفت انگيز بود. شگفت انگيز چون ديگر نياز به برق نداشته و با ابعادي كه دارد، فوق العاده سبك است و قابل حمل.

مشخصات نانو پرسو:

اين ويژگي ها، مواردي هستند كه براي هر فردي كه عاشق قهوه است از اهميت ويژه اي برخوردار است. زيرا به اين ترتيب مي تواند در هر كجا و در حال انجام هركاري كه باشد، اسپرسوي مورد علاقه خود را آماده كرده و از نوشيدنش لذت ببرد.

از ويژگي هاي جذاب ديگر براي خريد نانو پرسو اين است كه به گونه اي طراحي شده كه خود، داراي فنجان قهوه و پيمانه مي باشد. مشكلي كه افرادي كه قهوه مي نوشند، با آن دست و پنجه نرم مي كنند. زيرا بايد علاوه بر داشتن يا خريد قهوه ساز">خريد قهوه ساز، بايد لوازم جانبي آن مانند فنجان را كه جاگير هم هست و … را به همراه خود داشته باشند.

  • فشار بار ۱۸
  • طول: ۱۵/۶ سانتيمتر
  • عرض: ۷/۱ سانتيمتر دارد
  • وزن: ۳۳۶ گرم
  • مناسب براي سفر، گردش، حتي محل كار، …
  • استفاده همزمان از پودر قهوه و كپسول قهوه

اين موارد از ديگر ويژگي هاي اين اسپرسو ساز جمع و جور هستند. همچنين با خريد اسپرسو ساز نانوپرسو ديگر نياز به خريد لوازم جانبي نيست. علاوه بر فنجان و پيمانه يك عدد فيلتر، براش، كيسه، كارت گارانتي، از اقلام همراه اين قهوه ساز هستند.

source: قيمت نانو پرسو


برچسب: خريد اسپرسو ساز , قهوه دات كام , قيمت نانو پرسو , نانو پرسو ارزان , نانوپرسو چيست , نانوپرسو واكاكو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۱:۲۷ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :