انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

خريد پرتافيلتر

اگر دستگاه هاي اسپرسوساز را از نزديك ديده باشيد، متوجه شده ايد كه مخزن قهوه اين قهوه ساز ها با ديگر قهوه سازها متفاوت است. يا شايد اسم پرتافيلتر به گوشتان خورده است اما ندانيد كه اين وسيله چيست و چه كاربردي دارد. با ما همراه باشيد.

دستگاه هاي اسپرسو ساز ساختارها و كاربرد هاي متفاوتي دارند، اما موردي كه در همه آنها ثابت است وجود وسيله به نام پرتافيلتر است. پرتافيلتر وسيله اي است كه قهوه آسياب شده در آن ريخته مي شود و سپس با وصل كردن آن به اسپرسوساز، عصاره قهوه از خروجي پرتافيلتر خارج مي شود. پرتافيلتر از دو بخش تشكيل شده است.

  1. دسته: بخشي است كه باريستا براي وصل و جدا كردن دسته گروپ به دستگاه، به آن نياز دارد. دسته ثابت است و قابل جدا شدن نمي باشد.
  2. سبد يا بسكت: قسمت است كه از دانه هاي آسياب شده قهوه در آن ريخته مي شود. بسكت وسيله اي است كه از پرتافيلتر جدا شده و مجددا بر روي آن وصل مي شود.

سبدهاي دسته گروپ از نظر ظاهر و كاربرد انواع مختلفي دارد اما به صورت كلي به دو دسته فشره و غير فشرده تقسيم مي شوند.

همانطور كه گفتيم دسته گروپ مخزن قهوه اسپرسو ساز است اما نحوه استفاده از آن چگونه است؟ براي استفاده از دسته گروپ بايد مراحل زير را انجام دهيد. اما فراموش نكنيد كه بعد از هربار استفاده، آن را به دقت بشوريد. بسكت را در دهانه پرتافيتر قرار دهيد، مقدار دقيق پودر قهوه را داخل بسكت بريزيد، قهوه را تمپ كنيد.

بسته به نوع كاربري دستگاه اسپرسوساز، پرتافيلتر ها داراي سايز ۵۱، ۵۳ و ۵۸ هستند. و با هر كدام از آنها مي توان هم اسپرسو تك شات و هم دبل شات تهيه كرد.

source: خريد پرتافيلتر


برچسب: قيمت پرتافيلتر , خريد پرتافيلتر , پرتافيلتر چيست , كاربرد پرتافيلتر , قهوه دات كام , انواع پرتافيلتر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۱:۴۶ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :