انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

آسياب قهوه دستي عالي

يك متخصص در زمينه قهوه يا يك باريستا هميشه براي خريد آسياب قهوه دقت فراواني ميكند. به اين دليل كه از اهميت ميزان آسيا كردن دان قهوه به خوبي اطلاع دارد. پس سعي ميكند آسيابي خريداري كند كه حرفه اي بوده و براي درست كردن انواع قهوه، از اسپرسو گرفته تا دمي، بتواند از آن استفاده كند.

اما اين موضوع براي مصارف خانگي، فروشگاه ها، سفر و تفريح، … متفاوت است. زيرا كه در اين موارد شما مي توانيد از آسياب قهوه دستي هم استفاده كنيد. و نكته مثبت اينجاست كه مي توانيد با هزينه بسيار كمتر از آسياب هاي برقي، اين گريندرها را خريداري كنيد. همچنين فضاي كمتري اشغال مي كنند و آلودگي صوتي بسيار كمتري هم دارد.

اما گرايندرهاي دستي قهوه مانند نوع برقي شان، انواع مختلفي دارند كه انتخاب از بين آنها سخت است. ما ۲ مدل از آسياب هاي دستي را به شما معرفي مي كنيم كه پرطرفدار بوده و عملكرد حرفه اي هم دارند.

گرايندر بعدي، آسياب قهوه مخزن دار است و همانطور كه از اسمش پيدا است، اين آسياب قهوه دستي داراي مخزن قهوه بزرگتري درمقايسه به گرايندر قبلي مي باشد. درنتيجه مي توانيد هر زمان كه خواستيد قهوه بيشتري آسيا كرده و آن را در مخزن قهوه نگهداري كنيد.

اين آسياب دستي هم ابعاد كوچك و وزن كمي دارد و مي توان آن را در هر كيف و چمداني قرار داد. اما از آنجايي كه از جنس شيشه است، تمي توان آن را به راحتيِ گرايندر استيل جابه جا كرد. اما با اين دستگاه هم مي توان دان قهوه را با درجه هاي مختلف آسيا كرد.

آسياب قهوه استيل مثلثي GATER با طراحي زيبا و كاربردي، علاوه بر زيبايي، به شما اين امكان را مي دهد تا به بهترين و راحت ترين حالت ممكن قهوه ي خود را آسياب كنيد. مهمترين ويژگي اين آسياب داشتن ۴ درجه براي آسياكردن دان قهوه است.

كه اين امكان را براي شما فراهم مي كند كه براي انواع قهوه ها (نه همه آنها) بتوانيد قهوه را پودر كنيد. از قهوه فرانسه با درجه درشت تا برخي از اسپرسو ساز هاي خانگي. 

source: آسياب قهوه دستي عالي


برچسب: آسياب قهوه استيل, آسياب قهوه دستي, آسياب قهوه دستي ارزان, آسياب قهوه دستي گتر, آسياب قهوه مخزن دار, بهترين آسياب قهوه دستي, قهوه دات كام ,قيمت آسياب قهوه دستي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۲:۴۳ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :