انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

طرز استفاده از موكاپات

از اولين قهوه ساز هايي كه ساخته شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت، موكاپات بود. موكاپات ها قهوه ساز هاي دستي كوچك و بسيار راحتي هستند كه ميتوان در زماني كوتاه با آن قهوه اي قوي و خوش طعم آماده كرد.

هرچند كه برخي از افراد قهوه آماده شده با موكاپات را يك نوع قهوه اسپرسو و اين قهوه ساز را يك اسپرسوساز دستي مي شناسند، اما در حقيقت اينگونه نيست. در واقع موكاپات سازوكاري شبيه، به دستگاه هاي اسپرسو ساز دارد، همچنين قهوه اي كه درست مي كند فاقد كرما است.

البته ناگفته نماند كه با موكاپات هاي برقي مي توان از قهوه كرما گرفت. اما با اين حال قهوه موكاپات از لحاظ طعمي با قهوه اسپرسو متفاوت است. با اين حال موكاپات قهوه سازي است كه از داشتن آن اصلا پشيمان نمي شويد، به خصوص وقتي با طرز استفاده ساده و راحت آن آشنا شويد.

طبيعتا قهوه سازي كه ساختاري به اين سبك دارد، طرز استفاده از آن هم راحت مي باشد. قهوه ساز دستي موكاپات هم از اين قاعده مستثني نيست. مراحل زير را انجام دهيد تا متوجه شويد. به همين راحتي مي توانيد در هركجا و هر زمان كه بخواهيد قهوه آماده كنيد و از نوشيدن آن لذت ببريد. اما يادتان باشد كه بعد از هربار استفاده موكاپات خود را تميز كنيد.

در غير اين صورت تفاله هاي قهوه به جا مانده باعث بد طعم شدن قهوه مي شوند. و براي دم كردن قهوه با انواع موكاپات مي توانيد از آسياب هاي خانگي يا دستي هم استفاده كنيد. موكاپات ها داراي طرح ها، رنگ ها و ظرفيت هاي مختلفي هستند كه بايد آن را بر اساس ميران استفاده و سليقه خود خريداري كنيد.

source: طرز استفاده از موكاپات


برچسب: خريد قهوه ساز , خريد موكاپات , طرز استفاده از موكاپات , قهوه دات كام , قيمت موكاپات , موكاپات چيست , موكاپات حرفه اي , بهترين قهوه ساز خانگي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۹:۳۶ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :