انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

قيمت قهوه ساز فيلتري

يكي از اصلي ترين و مهمترين قهوه ساز ها متعلق است به قهوه ساز هاي فيلتري مانند كمكس. دستگاه هايي كه به دليل روش آماده كردن قهوه، به اين نام شناخته مي شوند. در تعريفي بهتر، كافي ميكر هايي هستند كه قهوه دمي يا چكه اي يا قهوه پوراور آماده مي كنند. در انگليسي به آن قهوه سياه گفته مي شود و در منوي كافي‌شاپ ‌ها با نام قهوه‌ي تازه‌ دم(Fresh Brewed Coffee) درج شده است.

اين دستگاه ها مانند ساير قهوه ساز ها با عبور آب جوش از پودر قهوه، نوشيدني قهوه را آماده مي كنند. اما تمايز اصلي آنها اين است كه براي درست كردنِ اين نوشيدني از فيلتر استفاده مي‌شود. درنتيجه نوشيدني اي است كه نه مانند قهوه ترك داراي تفاله مي باشد و نه مانند قهوه اسپرسو كرماي قهوه روي آن ايجاد مي ‌شود. قهوه فيلتر شده كه اصطلاحا به آن قهوه چكه اي و پور اُوِر مي گويند، اسيديته كمتري دارد و طعم هاي پيچيده تري از قهوه را نشان مي دهد. 

يك قهوه فيلتري كه خوب دم آوري شده باشد داراي بافت لايه به لايه نيست (برخلاف قهوه اسپرسو). بلكه قهوه اي تميز، شفاف و يكپارچه است. قهوه هاي دمي به دليلِ نبودِ فشار زياد و همنشيني بيشتر با آب جوش مي توانند تركيبات و مواد بيشتري از قهوه را جذب كنند. همچنين قهوه فيلتر شده داراي يك طعم قوي و بسيار خوشمزه با احساس دهاني ملايم تري است. و اگر مشكل معده داريد، اين نوع از قهوه ها را راحت‌ تر مي ‌توان مصرف كرد. 

جالب است بدانيد نوع فيلترهايي كه براي تهيه اين نوشيدني مورد استفاده قرار مي گيريد هم بر روي طعم آن تاثير گذار است.  مزيت ديگر دستگاه هاي قهوه ساز فيلتري اين است كه هم مدل هاي دستي دارند و هم مدل هاي برقي و اتوماتيك. با اين وجود كه نحوه استفاده از همه اين دستگاه ها (برقي و دستي) تقريبا مشابه مي باشد اما از لحاظ ظاهري بسيار مختلف هستند. كه استفاده از هر كدام لذت مخصوص به خودش را دارد.

source: قيمت قهوه ساز فيلتري


برچسب: انواع قهوه ساز, بهترين قهوه ساز خانگي, خريد قهوه ساز, قهوه دات كام, قهوه ساز برقي, قهوه ساز دستي, قيمت قهوه ساز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۳:۴۰ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :