انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

بهترين قهوه براي صبحانه

 قهوه به بالا ماندن سطح انرژي در طول روز نيز كمك ميكند تا سرحال و هوشيارتر بمانيد. علاوه بر اين موارد، قهوه اسپرسو شادي بخش هم مي باشد؛ زيرا كافئين باعث آزاد شدن هورمون دوپامين در بدن مي شود. هورموني كه به ايجاد احساسات مثبت در بدن مرتبط است. در ادامه ۵ نوع قهوه عالي براي شروع روز را به شما معرفي مي كنيم تا هم از طعمش لذتش ببريد و هم از انرژي اي كه به شما مي دهد. حتي اگر طعم تلخ قهوه را هم دوست نداشته باشيد، طعم آن برايتان بسيار خوشايند مي باشد. 

اسپرسو كافي شكل غليظي از قهوه است كه به صورت شات (۲-۱) سرو مي شود. اسپرسو اغلب پايه قهوه بسياري از انواع ديگر نوشيدني هاي قهوه مانند كاپوچينو، لاته، آمريكانو، ماكياتو، … مي باشد. قهوه اسپرسو قوي و پررنگ است و بر روي آن يك لايه قهوه اي رنگ به نام كرما ايجاد مي شود. قهوه كاپوچينو: قهوه ساز مناسب براي درست كردن كاپوچينو: انواع دستگاه هاي اسپرسو ساز و پيچر.

نام امريكانو كافي از سربازان آمريكايي الهام گرفته شده است كه در طول جنگ جهاني دوم اين نوع قهوه را براي ماندگاري بيشتر قهوه هاي خود درست مي كردند. به اين صورت كه آنها قهوه اسپرسوي خود را از كافه هاي ايتاليايي سفارش مي دادند اما به آن مقداري آب داغ اضافه مي كردند. لاته نماد نوشيدني‌ اي است كه در تمام كافي‌شاپ ‌هاي سرتاسر جهان، مورد علاقه اكثر افراد مي باشد. طعم لطيف و خامه ‌اي آن، كافه لاته را تبديل به قهوه ‌اي كرده است كه حتي معمولي ‌ترين قهوه ‌خورها هم به آن جذب مي شوند. 

لته يا كافه لاته يك تركيب قهوه اسپرسو و شير است كه لايه اي ابريشمي از شير فوم دار، ويژگي برجسته اين نوشيدني به حساب مي آيد. قهوه ترك قديمي ترين روش درست كردن قهوه است و تنها قهوه اي مي باشد كه به هنگام سرو داراي تفاله است. كه اين مورد هم به نحوه درست كردن آن مربوط مي شود.

 source: بهترين قهوه براي صبحانه


برچسب: انواع قهوه, بهترين قهوه اسپرسو, قهوه اسپرسو, قهوه امريكانو, قهوه ترك, قهوه دات كام, قهوه لاته, قيمت قهوه اسپرسو, كاپوچينو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۹:۱۴ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :