انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

بهترين مدل قهوه ساز موكاپات

موكاپات بسيار سبك و كوچك است و از قهوه ساز هاي قابل حمل مي باشد. درنتيجه مي توان آن را در كيف دستي به راحتي قرار داد و به محل كار برد يا در كوله پشتي قرارش داد و در سفر و گردش از آن استفاده كرد. به همين دليل به يكي از اولين انتخاب ها براي مسافرت، اردو و كوهنوردي، استفاده در منزل و كار تبديل شده است.

اما با اينكه تمام مدل هاي موكاپات سبك هستند اما برخي از آنها قابل حمل نيستند، آن هم به اين دليل كه برقي هستند! درست كردن قهوه با انواع قهوه ساز موكاپات بسيار راحت است و در زمان كوتاهي مي توان قهوه را آماده كرد. اين قهوه ساز ها از جنس آلومينيوم يا استيل مي باشند اما داراي طرح هاي بسيار متنوع هستند. با اين حال مهمترين دسته بندي موكاپات ها مربوط مي شود به نوع منبع حرارتي.

آلفونسو بيالتي كه مخترع اين قهوه ساز مي باشد براي اولين بار آن را در نوع گازي ساخت. قابليت خاصي كه اين مدل ها دارند اين است كه هم مي توان آنها را روي شعله گاز قرار دارد و هم روي شعله هاي آتش. اما تنظيم ميزان حرارتي كه به قهوه ساز داده مي شود مهم است. زيرا وقتي قهوه به جوش آمد بايد ميزان منبع حرارتي را كاهش داد.

و از آنجايي كه تنظيم منبع حرارتي موكاپات هاي گازي سخت مي باشد، مدل هاي برقي وارد بازار شدند. در موكاپات هاي برقي كنترل دما بسيار راحت شد. زيرا تنظيم دما بصورت خودكار است و به مهارت شما در اين زمينه بستگي ندارند. در اين قهوه ساز ها فقط بايد پودر قهوه و آب را در مخزن مخصوص شان ريخت و سپس دستگاه را روشن كرد.

source: بهترين مدل قهوه ساز موكاپات


برچسب: انواع موكاپات, بهترين موكاپات, طرز استفاده از موكاپات, قهوه دات كام, قيمت انواع موكاپات, قيمت موكاپات, موكاپات بيالتي, موكاپات كف ساز, قهوه ساز همراه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۸:۰۹ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :