انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

خريد آسياب قهوه مسافرتي

آسياب قهوه دستي طرح كماندانته داراي كيفيت بالا و دو محوره بزرگ مي باشد. با محور هاي اين آسياب قهوه شما قادر خواهيد بود از درشت ترين درجه قهوه هاي دمي تا ريزترين درجه قهوه ترك را با بهترين كيفيت پودر كنيد. علاوه بر اين تيغه هاي مقاوم ضد زنگ، دانه هاي قهوه را با دقت و كاملا يكنواخت آسياب ميكند و باعث پيچيدن عطر قهوه در فضا مي شود.

بدنه فولادي مستحكم و ضد زنگ اين دستگاه استحكام و دوام آن را به ميزان قابل توجهي افزايش داده است. درنتيجه بدون نگراني از شكستن يا آسيب ديدن دستگاه، مي توان آن را به هر مكاني برد. همچنين اين گرايندر داراي محفظه اي براي نگه داري قهوه پودر مي باشد. آسياب قهوه هاريو مدل Mini Slim Plus يك گرايندر عالي براي مبتديان و حرفه اي ها مي باشد. طراحي باريك و جمع و جور اين محصول، و استفاده كردن از مواد و متريال با كيفيت براي ساخت آن، سبب شده است تا علاقه مندان به قهوه بتوانند، اين گرايندر را به راحتي با خود به همراه داشته باشند.
تا در هر مكان و هر زمان كه تمايل داشتند، امكان آسيا كردن دانه هاي قهوه را متناسب با قهوه ساز خود (فرنچ پرس، قهوه ساز هاي فيلتري، موكاپات، انواع اسپرسو ساز خانگي، …) فراهم نمايند. جنس تيغه هاي اين مدل دستگاه از سراميك با كيفيت و جنس بدنه از پلي پروپيلن مي باشد. آسياب قهوه مسافرتي مخزن دار گتر (GATER) داراي بدنه ي سيليكوني و شيشه اي با تيغيه هايي از جنس سراميك مي باشد.
علاوه بر اين مخزن شيشه اي جدا براي نگهداري از پودر قهوه دارد. آسياب قهوه مخزن دار گتر هم نيز درجه بندي ريز و درشت دارد اما به يكنوختي دو مدل بالا آسيا نمي كند. با اينكه شيشه اي است، اما وزن كم و ابعاد كوچكي دارد كه بتوان به راحتي آن را حمل كرد. همچنين سيليكون چسبيده به بدنه از شكستن آن جلوگيري ميكند. و مزيت ديگر آن اين است كه به سادگي تميز مي شود.
آسياب قهوه دستي فلزي با طراحي زيبا و كاربردي به شما اين امكان را مي دهد تا به بهترين و راحت ترين حالت ممكن قهوه ي خود را آسياب كنيد. طراحي كوچك اين محصول باعث شده است كه به راحتي بتوان آن را حمل كرد و در كيف يا كوله جا داد. تيغه اين آسياب از جنس سراميك مرغوب بوده و قابليت تنظيم درجه از نرم تا درشت را دارد.
همچنين داراي محفظه اي براي نگهداري قهوه پودر شده مي باشد. از اين گرايندر مدل هاي استوانه و مثلثي با نام هاي مختلفي در بازار وجود دارد كه همه آنها ويژگي هاي تقريبا يكساني دارند با كمي تفاوت در ظاهر.


برچسب: آسياب قهوه, آسياب قهوه خانگي, آسياب قهوه دستي, آسياب قهوه دستي حرفه اي, آسياب قهوه مسافرتي, انواع آسياب قهوه, بهترين آسياب قهوه, قهوه ساز مسافرتي, قهوه دات كام, قيمت آسياب قهوه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۴:۵۸ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :