انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

خريد كمكس ارزان

دم كردن قهوه با كمكس، به صورت دستي است و به يك ترازوي ديجيتالي، كتري يا كتل و آسياب قهوه  نياز داريد. جالب است بدانيد قهوه ساز كمكس از سال ۱۹۴۱ وجود دارد و يكي از قديمي ترين روش هاي درست كردن قهوه است. سيستم قهوه ساز كمكس براساس ريختن آب جوش بر روي ذرات قهوه مي باشد كه از يك ظرف شبيه به ساعت شني و يك فيلتر مخصوص تشكيل شده است. 

اگرچه اين قهوه ساز شباهت زيادي به بسياري از قهوه ساز هاي رقيب دارد، اما فيلتر ضخيم آن نكته اي است كه اين روش دم آوري را منحصر به فرد مي كند. فيلترهاي كمكس بسيار متراكم تر از ديگر فيلتر هاي قهوه، توليد مي شوند. آنها به تنظيم جريان قهوه كمك مي كنند و در عين حال بسياري از روغن قهوه را از بين مي برند. فيلتر، جريان آب عبوري از آن را كند مي كند و در نتيجه طعم بهتري ايجاد مي كند.

حال بياييد نگاهي به مزاياي قهوه كمكس بيندازيم تا بتوانيد به راحتي تصميم بگيريد اين قهوه مورد علاقه شما هست يا نه. حال بياييد نگاهي به مزاياي قهوه كمكس بيندازيم. درست كردن قهوه با آن ساده است. يك فيلتر قهوه، دانه هاي قهوه آسياب شده و آب داغ. ظاهر بسيار زيبايي دارد. حتي مي توانيد آن را روي پيشخوان بگذاريد تا نماي زيبايي به محيط اطرافش بدهد.به صرفه است. در مقايسه با ديگر دستگاه هاي قهوه ساز از قيمت مناسبي برخوردار است.

با يكبار درست كردن قهوه با قهوه ساز كمكس مي توان در لحظه چندين فنجان قهوه سرو كرد.و در جمع بندي اين مقاله بايد بگوييم قهوه كمكس براي افرادي كه به دنبال يك فنجان قهوه نرم تر با تلخي كمتر هستند و به ميزان كافئين اهميتي نمي دهند، به طور گسترده اي انتخاب بهتري است. قهوه ساز كمكس با اينكه ظاهر بسيار ساده اي دارد، اما درست كردن قهوه با آن قطعا تجربه اي جذاب خواهد بود.

براي استفاده از اين قهوه ساز به يك كتري يا كتل، آسياب قهوه و ترازوي ديجيتالي نياز داريد. شما مي توانيد بدون يكي از اين مؤلفه ها به كار خود ادامه دهيد، اما تكرار تجربه شما دشوارتر خواهد بود و ممكن است به نتيجه مطلوبي نرسيد.

source: خريد كمكس ارزان


برچسب: خريد كمكس, فيلتر كمكس, قهوه دات كام, قهوه ساز دستي, قهوه ساز فيلتري, قهوه ساز كمكس, قهوه كمكس چيست, قيمت قهوه كمكس, قيمت كمكس, كمكس،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۱:۵۸ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :