انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

خريد مادلر

در بيشتر موارد، هدف از ماد كردن اين است كه مواد را به يك ماده خمير مانند و له تبديل نكنيد. در واقع، شما مي خواهيد درون ليوان يا شيكر به آرامي عصاره، عطر و بو را از مواد استخراج كنيد. به طور مثال در مورد گياهان ، شما بايد عطر آنها را آزاد كنيد. يا براي ميوه، هدف استخراج كردن آب ميوه است بدون له كردن و از بين بردن بافت ميوه. علاوه بر اين بايد مواد، سيروپ ها، … ديگري را هم به اين نوشيدني ها اضافه كنيد تا پايه و اساس طعم نوشيدني را تشكيل دهند.

مادلر هاي با مدل هاي بسيار متنوعي در بازار وجود دارند اما به طور كلي داراي ۳ جنس مختلف مي باشند: چوبي، پلاستيكي و فولاد ضد زنگ، و يا تركيبي از ۲ جنس. مادلرهاي چوبي انتخاب كلاسيك و محبوب تري هستند. مزيت هاي اين مدل كه توسط بارمن ها ترجيح داده مي شوند اين است كه: بادوام هستند، استفاده بسيار راحتي دارند، و براي استفاده در تمامي مشاغل مناسبند. اما مي تواند لك شود پس بايد به سرعت شسته شود، مخصوصا اگر از توت ها، ميوه ها و گياهاني كه مي توانند چوب را لكه دار كنند استفاده مي كنيد. و همينطور قابل شستشو در ماشين ظرفشويي نيست.

بسياري از مادلرها از پلاستيك، فولاد ضد زنگ يا تركيبي از اين دو مواد ساخته شده اند. اكثر اين مدل ها داراي دندان‌ها يا شيارهايي در انتهاي دسته هستند تا به ماد كردن بهتر كمك كنند. علاوه بر اين به راحتي تميز و ضدعفوني مي شوند، قابليت شستشو در ماشين ظرفشويي را دارند و با مواد لك دار نمي شود. اما زماني كه خيس شوند مي توانند ليز شده و در دست گرفتن آنها كمي ناراحت كننده شود.

source: خريد مادلر


برچسب: خريد مادلر, شيكر, قيمت مادلر استيل, قهوه دات كام, قيمت مادلر, كيت بار سرد, مادلر, مادلر استيل, مادلر برقي, مادلر چوبي, مادلر چيست, مادلر پلاستيكي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۱:۰۹ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :