انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

خريد قهوه ساز خانگي ايروپرس

باي پس كردن به معناي اضافه كردن آب به قهوه ي دم آوري شده است. بسياري از كساني كه با قهوه ساز دستي ايروپرس به دم آوري مي پردازند، تمامي آب مورد نياز دم آوري خود را در همان زمان، ضمن دم آوري به آن اضافه مي كنند. اما ميتوان در ضمن دم آوري از آب كمتري استفاده كرد و در اتمام كار به عصاره گيري آب اضافه كرد. اين مسئله ميتواند حس دهاني بسيار زياد قهوه را كاهش دهند. اين مسئله همچنين منجر به محدود كردن متغيرها در حين دم آوري مي شود و يكنواختي آن را افزايش مي دهد.

لوكاس ميگويد ”امروزه استفاد از اين روش در دم آوري ايروپرس بسيار رايج است“. همچنين جف نيز با اين مسئله موافق است و مي گويد “اولين باري كه من اين ترفند را ديدم در سال ۲۰۱۲ بود”. او ميگويد “من تستو كازويا را در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به ياد مي آورم كه از همين روش استفاده كرد. در آن سال متدهاي متفاوتي از باي پس كردن توسط شركت كنندگان استفاده شد.” چيزهايي كه هرگز تغيير نمي كنند. با وجود همه ي اين تغييرات، باز هم بسياري از چيزها ثابت مانده اند. لوكاس به من ميگويد “ايروپرس هنوز هم روشي نوآورانه است“.

پس از گذشت سال ها، هنوز هم سبك هاي متخلفي از آن نشان داده مي شود و بسياري از آنها به طرز شگفت آوري خوب هستند. جف بر اين مسئله تاكيد ميكند كه ايروپرس چيزي فراي يك ابزار دم آوري در خانه است و مسابقات جهاني آن بازتاب يك سرگرمي غول پيكر در جهان است. چيزهاي فوق العاده اي در اين ابزار دم آوري وجود دارد كه شور و نوآوري افراد را به تهييج وا ميدارد و آنها را مجبور به آزمايش هاي عجيب ميكند. و همانطور كه پالينا ميگويد “هنوز چيزهاي زيادي براي يادگيري وجود دارد.”

source: خريد قهوه ساز خانگي ايروپرس


برچسب: ايروپرس , خريد ايروپرس اصل , طرز كار ايروپرس , قيمت ايروپرس, خريد ايروپرس , قهوه ساز دستي , قهوه دات كام , قهوه ايروپرس, فيلتر ايروپرس, قهوه ساز ايروپرس،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۶:۲۴ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :