انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

خريد شيكر براي خانه

احتمالا شناخته شده ترين و رايج ترين شيكر، مدل بوستون (Boston Shaker) است. شيكر بوستون قديمي ترين شيكر از كيت بار سرد به حساب مي آيد كه حداقل از سال ۱۸۴۸ ميلادي به بعد ساخته شده است. شيكر از دو قسمت تشكيل مي شود: يك مخزن بزرگ معمولا ۲۸ اونسي، و يك مخزن كوچكتر معمولا ۱۶ اونسي. اين شيكر معمولا از فولاد ضد زنگ يا شيشه مقاوم توليد مي شود. بوستون شيكر مي تواند حجم زيادي از نوشيدني را در خود نگه دارد و به بارتندر اجازه مي دهد دو نوشيدني را همزمان با هم تركيب كند. همچنين تميز كردن هر دو قسمت بسيار ساده است. 

اين يك عامل مهم است زيرا باعث صرفه جويي در زمان مي شود. به اين ترتيب مي توانيد روي مخلوط كردن نوشيدني ها تمركز كنيد. شيكر كوبلر كلاسيك (Cobbler Shaker) احتمالا همان شيكري است كه آن را بسيار ديده ايد. اين مدل در سال ۱۸۸۴ ميلادي توليد شد و از سه قسمت تشكيل شده است: يك درب فلزي كه مي توان از آن به عنوان جيگر هم استفاده كرد، يك ظرف مخروطي شكل، و يك صافي. درست كردن يك نوشيدني با كوبلر به همين سادگي است؛ به سادگي اجزاي تشكيل دهنده آن. براي استفاده از كوبلر، بارتندر مواد تشكيل دهنده كوكتل يا نوشيدني را به ظرف مخروطي شكل اضافه ميكند. 

با وسيله اي به نام مادلر، عصاره تركيبات مورد استفاده را استخراج مي كند. سپس درب آن را روي آن قرار مي دهد و شروع ميكند به تكان دادن آن با دست تا مواد با هم مخلوط شوند. اصطلاحا به اين كار، شيك كردن نوشيدني مي گويند. يكي از مزاياي شيكر بارمن اين است كه مي توان آن را به راحتي باز و بسته كرد. و از آنجايي كه اين مدل داراي صافي مخصوص مي باشد، نياز نيست صافي جداگانه تهيه كنيد. فقط كافيست بعد از ميكس شدن عالي تركيبات، نوشيدني را داخل ليوان سرو بريزيد. شيكر پاريسي كه به آن شيكر فرانسوي نيز مي گويند، طراحي زيبا و ظريفي دارد، كه دليل اصلي افزايش محبوبيت آن در سال هاي گذشته همين مورد است. 

از نظر زيبايي، جذاب ترين نوع شيكرها است كه مي توانيد براي بار خانه خود تهيه كنيد. باز و بسته كردن اين مدل نسبت به سايرين از ايمني كمتري برخوردار است. و بارتندر را بيشتر در معرض خطر پاشيده شدن نوشيدني حين شيك كردن، قرار مي دهد. بنابراين بايد هنگام تكان دادن شيكر، آن را محكم نگه داريد تا مطمئن شويد كه درب آن باز نمي شود. نكته مثبت مدل پاريسي اين است كه  هيچ خطري براي شكستن شيشه وجود ندارد، زيرا تمام آن فلزي است. درنتيجه دوام بسيار زيادي دارد. مدل پاريسي از دو قسمت تشكيل شده است كه به آساني تميز مي شوند و به راحتي قابل حمل هستند.

source: خريد شيكر براي خانه


برچسب: انواع شيكر بار سرد,خريد ست شيكر, خريد شيكر بار سرد, قهوه دات كام, خريد شيكر فلزي, ست شيكر كوكتل, شيكر, شيكر بار سرد, شيكر چيست, شيكر كوكتل, قيمت ست شيكر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۶:۲۲ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :