انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

خريد ترازو بارستا

ترازو باريستا براي اندازه‌گيري دقيق وزن قهوه‌ي مورد استفاده، به كار مي ‌رود. ترازوها معمولا دقيق هستند و به باريستاها كمك مي كنند تا به تناسب دقيقي از قهوه ريز شده با آسياب قهوه، آب و ديگر مواد براي تهيه‌ي نوشيدني‌ هاي قهوه‌ بپردازند. ترازوهاي باريستا براي اندازه‌گيري دقيق وزن قهوه‌ي سرد و گرم، فنجان و دستگاه ‌هاي قهوه ‌ساز استفاده مي ‌شوند. بنابراين براي اينكه انتخاب بهتري داشته باشيد، به موارد زير دقت كنيد!

دقت: دقت در اندازه‌گيري‌ها از جزئيات بسيار مهم هر ترازو مي باشد. پس به دنبال اِسكيل هايي با دقت بسيار بالا در اندازه‌گيري‌ هاي گرم به گرم باشيد. ظرفيت: حجمي را كه معمولا با آن كار مي كنيد در نظر بگيريد. اسكيلي را انتخاب كنيد كه هم دوزهاي كوچك را براي فنجان هاي تكي و هم دوزهاي بزرگتر را براي چندين شات اسپرسو يا قهوه هاي دمي بتوان با آن اندازه گيري كرد.

مقاومت در برابر آب و مواد شيميايي: اطراف قهوه ساز ها و اسپرسو ساز ها مستعد ريزش آب جوش و عصاره قهوه است. ترازو ضد آب و بادوام، طول عمر و تميز كردن بدون دردسر را تضمين ميكند. زمان پاسخگويي: زمان پاسخگويي سريع به كارايي در ساعات شلوغ كمك ميكند. بنابراين به دنبال اسكيل ديجيتالي با خوانش سريع براي كافه خود باشيد. قابليت خاموش شدن خودكار: براي حفظ عمر باتري، بهتر است از ترازوهايي با ويژگي خاموش شدن خودكار استفاده كنيد.

دارا بودن تايمر: ترازوهاي باريستا با ويژگي تايمر داخلي مي‌توانند به باريستاها كمك كنند تا زمان و وزن مواد را همزمان كنترل كنند. به طور مثال زماني كه قهوه را در دستگاه قهوه‌ ساز هايي مانند كمكس مي ‌ريزيد، مي‌ توانيد تايمر را بزنيد و همزمان با كنترل وزن قهوه، به دقت زمان را نيز مديريت كنيد. اين ويژگي به تهيه‌ي نوشيدني‌هايي با طعم دقيق‌تر و بهتر كمك ميكند.

واحدهاي اندازه گير متعدد: ترازوهايي كه اندازه‌گيري در واحدهاي مختلف (گرم، اونس و …) را پشتيباني مي‌كنند، براي آشنايي با دستورالعمل‌ها و ترجيحات مختلف، بسيار مفيد هستند. قابليت صفر كردن: ويژگي صفر كردن اسكيل به باريستاها اين امكان را مي ‌دهد تا قبل از اندازه ‌گيري مواد جديد، وزن فعلي را به عنوان مقدار صفر تنظيم كنند.

source: خريد ترازوي باريستا


برچسب: بهترين ترازو باريستا, بهترين ترازو براي قهوه, ترازو باريستا, ترازو حرفه اي باريستا, ترازو ديجيتالي, قهوه دات كام, قيمت ترازو ديجيتال, قيمت ترازو باريستا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۴:۵۱ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :