انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

پاك اسكرين براي اسپرسو ساز خانگي

پاك اسكرين يك صفحه فلزي نازك و بسيار سبك است كه داراي‌ سوراخ هاي بي شماري مي باشد. اين ابزار قبل از شروع استخراج به ‌خوبي روي پودر قهوه در پرتافيلتر قرار مي گيرد. اين يك نوآوري نسبتاً جديد در قهوه تخصصي است. اينطور به نظر مي رسد كه شركت Bplus در تايوان اولين شركتي است كه اين وسيله را به بازار معرفي كرده است. با اين حال، بلافاصله پس از آن شركت فلير (فلير يكي از اولين برندهايي بود كه پاك اسكرين را رايج كرد) توليد اين وسيله را دنبال كرد، و آن را به عنوان بخشي جدايي ناپذير از دستگاه هاي اسپرسوساز پذيرفت و از اينجا بود كه محبوبيت پاك‌اسكرين گسترش يافت.
استفاده از پاك‌اسكرين در روتين تهيه قهوه اسپرسو كار ساده اي است. كافي است مراحل تهيه قهوه اسپرسوي خود را همانطور كه معمولا پيش مي رويد، آماده كنيد. و از يكنواختي فرآيند لولر و تمپ كردن قهوه اطمينان حاصل كنيد. سپس اين صفحه نازك را در بالاي ذرات قهوه قرار دهيد و مطمئن شويد كه همسطح با قهوه تپ شده است. در نهايت پرتافيلتر خود را به خدگروه وصل كنيد و شات قهوه را طبق معمول آماده كنيد. همچنين جدا كردن پاك‌اسكرين بعد از عصاره گيري آسان است، اما گاهي اوقات ممكن است لازم باشد كه پرتافيلتر خود را به چيزي بكوبيد تا به شل شدن آن كمك كند. 
البته مي توان با ۲-۱ ضربه آرام به كف دست آن را كيك قهوه جدا كرده و از پرتافيلتر خارج كنيد. روش دوم: كمي از يك پاك كننده مخصوص دستگاه اسپرسو ساز مانند Cafiza را داخل پيچر بريزيد، روي آن آب جوش بريزيد و پاك‌اسكرين را داخل محلول قرار دهيد. بعد از گذشت چند دقيقه پاك‌اسكرين را زير آب بگيريد و دو طرف آن را با يك مسواك نرم بشوييد. ممكن است پاك‌اسكرين به اندازه يك بسكت پرتافيلترِ با كيفيت يا يك تمپر قهوهِ مناسب، ضروري نباشد، اما به نسبت قيمت پايين آن و مزاياي كه دارد، استفاده از اين وسيله نيز كم اهميت نمي باشد.
source: پاك اسكرين براي اسپرسو ساز خانگي


برچسب: پاك اسكرين, پاك اسكرين 51, پاك اسكرين چيست, پاك اسكرين قهوه, فيلتر قهوه, قهوه دات كام, قيمت پاك اسكرين قهوه, پاك اسكرين براي دستگاه خانگي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۵:۰۹ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :