انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

پيچر حرفه اي اسپرسو ساز

پيچر ترمودار از استيل ضد زنگ ساخته مي شود و با داشتن قابليت ترموديناميكي (دماسنج دار)، اين امكان را فراهم ميكند تا دماي شير را كنترل كنيد. اين ويژگي مهم، يعني توانايي اندازه‌گيري دماي شير درون پيچر. اين قابليت به باريكي اختلافات دمايي در شير اهميت مي‌ دهد و به عنوان ابزاري كارآمد براي باريستاها و علاقه‌مندان به قهوه شناخته مي‌ شود. در واقع ترمومتر بيشتر به صورت يك سري نشانگر يا مقياس دما در سطح جدار داخلي پيچر نشان داده مي‌ شود.

اين پيچرها براي كنترل دماي شير در زمان فوم گيري و ايجاد لايه ايده‌آل از فوم در قهوه لاته و ديگر نوشيدني‌هاي مشابه است. استفاده از پيچر شير ترمودار به بهبود كيفيت نهايي نوشيدني و دقت در تهيه قهوه كمك ميكند. اين وسيله نه تنها باعث راحتي در چرخيدن شير مي‌ شود بلكه از گرماي زياد هم نيز جلوگيري ميكند. باريستا با ترمومتر داخلي پيچر، اطمينان حاصل ميكند كه شير به دماي دقيقي گرم مي‌ شود تا فرآيند فوم گيري به بهترين شكل انجام شود. اين پيچر براي افراد مبتدي بسيار كارآمد مي باشد.

براي كساني كه به زيبايي و شفافيت در فرآيند فوم گيري از شير اهميت مي‌ دهند، پيچرهاي شيشه‌اي گزينه جذابي به حساب مي آيند. اين پيچرها از شيشه بوروسيليكات ساخته مي‌ شوند كه به كاربر اين امكان را مي‌ دهد تا به صورت كامل شاهد فرآيند فوم گيري باشند. (براي خريد شيكر كوكتل به سايت مواجه قهوه دات كام مراجعه كنيد). شفافيت اين پيچرها نه تنها از جنبه زيبايي برخوردار است، بلكه به باريستاها كمك ميكند تا كيفيت فوم را با دقت ارزيابي كنند. با اينكه شفافيت اين وسيله ويژگي جذاب و اصلي آن مي باشد، اما مزاياي ديگري مانند تميز كردن آسان، مقاومت در برابر حرارت و عدم انتقال طعم، آن را به انتخابي مناسب تبديل ميكند.

به ويژه براي افرادي كه هم زيبايي‌ و هم كارايي در ابزارهاي تهيه قهوه و اسپرسوساز برايشان اهميت دارد. اين پيچر بيشتر براي اسپرسو ساز هاي خانگي و انواع اسپرسو ساز نيمه صنعتي كاربرد دارد. ويژگي اصلي اين پيچر، عدم وجود دسته است كه اين مشخصه آن را از ساير پيچرها متمايز ميكند. اين نوع پيچر، داراي طراحي مخروطي با ديواره‌ هاي عميق و شيبدار است كه به صورت مستقيم مي‌ توان از آن براي فوم گيري شير استفاده كرد.

اين طراحي منحصر به فرد، كاربران را قادر مي‌ سازند تا با دقت بيشتري روي فوم گيري تمركز كنند. پيچر فوم گيري بدون دسته، به دليل ساختار خاص خود، به راحتي در دست قرار مي گيرد. و باريستا مي تواند حركات دقيق‌ تر و پيچيده تري براي ايجاد لته آرت داشته باشد. اين ويژگي مي تواند مخصوصا در كافي شاپ هاي شلوغ كه در آن باريستاها به ابزارهايي كارآمد با كاربري آسان نياز دارند، مفيد باشد.

source: پيچر حرفه اي اسپرسو ساز

 


برچسب: انواع پيچر قهوه, پيچر, پيچر ارزان قيمت, پيچر حرفه اي, پيچر شير, پيچر شير بدون دسته, پيچر شير ترمودار, خريد پيچر, قهوه دات كام, قيمت پيچر قهوه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۸:۴۳ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :