انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

انواع ست دريپر و سرور تايم مور

ست دريپر و سرور تايم مور از لحاظ جنس و طراحي يكي از محصولات برجسته در دنياي دم‌آوري قهوه است. اين دريپر به دليل استفاده از مواد با كيفيت و طراحي خاص خود، تجربه‌اي متفاوت از دم‌آوري قهوه دستي را ارائه مي‌دهد. (خريد ترازوي قهوه تايم مور) در مورد جنس اين دريپر، Timemore معمولاً از دو ماده اصلي در ساخت آن استفاده مي‌كند: سراميك و پلاستيك با كيفيت بالا. دريپرهاي سراميكي به دليل حفظ حرارت مناسب، به عصاره‌گيري يكنواخت‌تر كمك مي‌كنند. 
سراميك همچنين در مقابل تغييرات دما مقاوم است و دوام بالايي دارد. در مدل‌هاي پلاستيكي، از پلي‌پروپيلن (PP) با كيفيت استفاده مي‌شود كه سبك، مقاوم و بهداشتي است. اين پلاستيك بدون BPA طراحي شده، كه اطمينان از ايمني و سلامت در هنگام دم‌آوري قهوه را فراهم مي‌كند. از لحاظ طراحي، يكي از نكات برجسته ست دريپر و سرور تايم مور، شيارهاي داخلي آن است. 
اين شيارها به طور خاص براي هدايت بهتر جريان آب طراحي شده‌اند و به توزيع يكنواخت آب روي سطح قهوه آسياب‌شده كمك مي‌كنند. اين شيارها باعث مي‌شوند كه آب به جاي انباشته شدن در يك نقطه، به صورت يكنواخت در تمام قسمت‌هاي قهوه پخش شود و عصاره‌گيري بهتري انجام گيرد. همچنين، شكل كلي دريپر به گونه‌اي طراحي شده است كه زاويه 60 درجه آن به حفظ تعادل در جريان آب و جلوگيري از انسداد كمك مي‌كند. 
اين طراحي امكان كنترل دقيق‌تر روي سرعت عصاره‌گيري و در نتيجه طعم بهتر قهوه را فراهم مي‌كند. علاوه بر اين، ست دريپر و سرور تايم مور به دليل سبك مينيماليستي و ظريف خود، نه تنها از نظر كارايي بلكه از نظر زيبايي نيز مورد توجه قرار مي‌گيرد. تركيب عملكرد بالا و طراحي زيبا،  را به يكي از انتخاب‌هاي محبوب در ميان علاقه‌مندان به قهوه تبديل كرده است.
source: انواع ست دريپر و سرور تايم مور


برچسب: قهوه دات كام, ست دريپر و سرور تايم مور, دريپر تايم مور, سرور تايم مور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۴:۵۰ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :