انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

قيمت اسپرسو ساز صنعتي ايتاليايي

لامارزوكو، يك برند ايتاليايي برجسته در زمينه توليد دستگاه‌هاي اسپرسوساز حرفه‌اي و آسياب قهوه است كه در سال ۱۹۲۷ توسط Giuseppe و Bruno Bambi در فلورانس تأسيس شد. اين شركت با تمركز بر كيفيت، نوآوري و طراحي منحصر به فرد، به يكي از معتبرترين نام‌ها در صنعت قهوه تبديل شده است. يكي از مهم‌ترين دستاوردهاي La Marzocco در تاريخچه خود، اختراع و ثبت سيستم ديگ دوتايي در سال ۱۹۳۹ بود.

اين سيستم كه به دستگاه‌ها اجازه مي‌دهد تا آب جوش و بخار را به‌طور همزمان توليد كنند، يك انقلاب در صنعت اسپرسو ساز ها به‌شمار مي‌رود و تا امروز نيز در بسياري از مدل‌هاي اين برند به‌كار گرفته مي‌شود. مدل هاي محبوب La Marzocco مانند اسپرسو ساز صنعتي Linea و GS3 به دليل دقت در كنترل دما و فشار، كيفيت ساخت بالا و قابليت اطمينان بودن، در بسياري از كافه‌ها و رستوران‌هاي برجسته جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

به‌ويژه اسپرسو ساز لامارزوكو Linea Classic به يكي از استانداردهاي صنعت تبديل شده و به‌خاطر طراحي زيبا و عملكرد عالي، محبوبيت زيادي بدست آورده است. برند لامارزوكو همچنين به تكنولوژي‌هاي پيشرفته توجه دارد و در مدل‌هايي مانند Strada و KB90 از ويژگي‌هاي نوآورانه‌اي مانند كنترل ديجيتالي، پروفايل‌سازي فشار و دما، و بسكت قهوه دقيق استفاده مي‌كند. اين ويژگي‌ها به باريستاها اين امكان را مي‌دهند تا اسپرسويي با كيفيت و مطابق با استانداردهاي حرفه‌اي تهيه كنند.

توليد كننده اسپرسو ساز صنعتي بادوام رنچيليو (Rancilio): رنچيليو يك برند ايتاليايي با سابقه طولاني در زمينه توليد دستگاه‌هاي اسپرسو ساز صنعتي حرفه‌اي است. اين شركت در سال ۱۹۲۷ توسط Roberto Rancilio تاسيس شد و از آن زمان تاكنون به يكي از برجسته‌ترين نام‌ها در صنعت قهوه تبديل شده است. Rancilio به دليل كيفيت بالاي محصولات و نوآوري‌هاي خود در طراحي و ساخت دستگاه ‌هاي اسپرسوساز شناخته مي شود.

يكي از محبوب‌ترين مدل‌هاي اين برند، مدل Silvia است كه در سال ۱۹۹۷ معرفي شد. اسپرسو ساز رنچيليو مدل SILVIA به دليل طراحي ساده، دوام بالا و قابليت توليد قهوه اسپرسوي با كيفيت در خانه يا كافه‌هاي كوچك، بسيار محبوب است. اين اسپرسو ساز خانگي داراي بدنه‌اي از استيل ضد زنگ است كه نه تنها به زيبايي آن افزوده بلكه دوام آن را نيز تضمين مي‌كند.

برند رنچيليو علاوه بر انواع اسپرسوساز خانگي، دستگاه‌هاي حرفه‌اي هم نيز توليد مي‌كند كه در كافه‌ها و رستوران‌هاي بزرگ مورد استفاده قرار مي‌گيرند. يكي از اين مدل‌ها، Rancilio Classe 11 است كه با ويژگي‌هاي پيشرفته‌اي مانند صفحه لمسي و تنظيمات دقيق دما و فشار، به باريستاها اين امكان را مي‌دهد تا اسپرسويي با كيفيت بالا و مطابق با استانداردهاي حرفه‌اي تهيه كنند.

source: قيمت اسپرسو ساز صنعتي ايتاليايي

 


برچسب: قهوه دات كام, قيمت دستگاه اسپرسو ساز صنعتي, اسپرسو ساز صنعتي, اسپرسو ساز صنعتي دست دوم, اسپرسوساز دلونگي, قيمت دستگاه اسپرسو رنچيليو, قيمت دستگاه سيمونلي, قيمت دستگاه لامارزوكو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۹:۲۵ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :