انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

قيمت شيكر كوكتل استيل

شيكر باريستا ابزاري ضروري براي تهيه نوشيدني‌هاي قهوه‌اي سرد با بافتي نرم و كف‌دار است. با مخلوط كردن سريع و يكنواخت مواد با استفاده از شيكر ست بار سرد، به باريستا كمك مي‌كند تا نوشيدني‌هايي با طعم بي‌نظير و ظاهر حرفه‌اي ارائه دهد. تكان دادن انواع نوشيدني در شيكر قهوه باعث مي‌شود كه طعم‌ها به خوبي با هم مخلوط شوند و عطر و مزه خوراكي ها بيشتر نمايان شود. 
همچنين استفاده از شيكر قهوه به باريستا كمك مي‌كند تا نوشيدني‌هاي سرد را به سرعت آماده كند. اين امر به خصوص در ساعات پركار كافي‌شاپ‌ها كه مشتريان زيادي منتظر سرو نوشيدني‌هاي خود هستند، بسيار مفيد است. براي استفاده از كوكتل شيكر به‌صورت حرفه‌اي، مراحل زير را دنبال كنيد:
ابتدا مواد مورد نياز براي كوكتل خود را انتخاب كنيد. معمولاً شامل نوشيدني‌هاي پايه مانند شربت‌ها، آب‌ميوه، يخ و افزودني‌هاي مختلف است. شيكر قهوه را با يخ پر كنيد. مقدار يخ بايد به حدي باشد كه فضاي كافي براي مخلوط كردن مواد باقي بماند. سپس مواد مورد نظر را به شيكر اضافه كنيد. اين مواد مي‌توانند شامل الكل، آب‌ميوه يا شربت‌ها باشند.
اگر از مدل بوستون استفاده مي‌كنيد (كه دو تكه دارد)، ليوان شيشه‌اي يا فلزي را روي قسمت فلزي قرار داده و آن را محكم فشار دهيد. اگر از مدل سه‌ تكه استفاده مي‌كنيد، مطمئن شويد كه درب آن به درستي بسته شده باشد. با دو دست آن را محكم بگيريد، يكي بر روي درب و ديگري بر روي بدنه، و به مدت 10-15 ثانيه با حركات قوي و سريع آن را تكان دهيد. 
بهتر است شيكر قهوه را در زاويه‌اي به سمت پايين نگه داريد تا جريان مايعات به‌خوبي مخلوط شود. پس از تكان دادن، شيكر را باز كنيد و با استفاده از صافي مخصوص (استرينر)، مايع داخل شيكر را درون ليوان بريزيد. اين مرحله براي جدا كردن يخ يا تكه‌هاي بزرگ از نوشيدني نهايي است. بعد از ريختن نوشيدني در ليوان، مي‌توانيد با استفاده از برش‌هاي ميوه يا برگ نعناع آن را تزئين كنيد و آماده سرو شود.
source: قيمت شيكر كوكتل استيل


برچسب: قهوه دات كام, قيمت شيكر, شيكر قهوه, شيكر استيل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۴:۴۷ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :