انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي .

انواع قهوه ساز خانگي و صنعتي

قيمت اسكيل تايم مور قهوه

ترازوي قهوه تايم مور (Timemore) مدل‌هاي مختلفي دارد، اما 2 مدل محبوب Black Mirror Basic و Black Mirror Basic Plus مي باشند. هر دو مدل براي علاقه‌مندان به تهيه قهوه حرفه‌اي مناسب هستند، اما اگر نياز به زمان‌سنج داريد، مدل Black Mirror Basic Plus گزينه بهتري خواهد بود. (خريد ناك باكس برقي كي وين KWIN) ساير ويژگي هاي اين دو مدل عبارتند از:
ترازو اسكيل قهوه تايم مور Timemore Black Mirror Basic. اين مدل داراي دقت بالاي 0.1 گرم است كه براي اندازه‌گيري دقيق وزن قهوه و آب بسيار مناسب است. صفحه نمايش LED: اين ترازو داراي يك صفحه نمايش LED با وضوح بالا است كه وزن را به صورت واضح نمايش مي‌دهد. طراحي ساده و مدرن: طراحي اين ترازو بسيار ساده و مدرن است و به راحتي مي‌توان آن را در هر محيطي استفاده كرد. به طور معمول ابعادي در حدود 150x130x26 ميلي‌متر دارد و وزن سبكي دارد. داراي ويژگي‌هاي پايه‌اي مانند اندازه‌گيري دقيق و خاموش شدن خودكار است. منبع تغذيه: از طريق پورت USB-C قابل شارژ است و با يك بار شارژ مي‌تواند مدت زمان طولاني كار كند.
ترازو اسكيل قهوه تايم مور Timemore Black Mirror Basic Plus: مانند مدل Basic، اين مدل نيز داراي دقت 0.1 گرم است. صفحه نمايش LED با وضوح بالا كه وزن را به صورت دقيق نمايش مي‌دهد. طراحي اين مدل كمي پيشرفته‌تر و جذاب‌تر است و داراي روكش مات براي جلوگيري از باقي ماندن اثر انگشت است. ابعاد آن مشابه مدل Basic، اما ممكن است كمي ضخيم‌تر يا سنگين‌تر باشد. اين مدل علاوه بر ويژگي‌هاي مدل Basic، داراي ويژگي‌هاي بيشتري از جمله زمان‌سنج (تايمر) است. داراي زمان‌سنج داخلي براي كمك به تنظيم دقيق زمان استخراج قهوه. و قابل شارژ از طريق USB-C با دوام باتري بهتر و كارايي بالاتر نسبت به مدل Basic.
تفاوت‌ها: تايمر: مدل Plus داراي زمان‌سنج است، در حالي كه مدل Basic فقط وزن را اندازه مي‌گيرد. طراحي: طراحي مدل Plus كمي پيشرفته‌تر و شيك‌تر است. قيمت: معمولاً مدل Plus كمي گران‌تر از مدل Basic است به دليل ويژگي‌هاي اضافي كه دارد.
source: قيمت اسكيل تايم مور قهوه


برچسب: ترازو تايم مور, ترازو قهوه, ترازو اسكيل قهوه تايم مور, اسكيل تايم مور, قيمت ترازو اسكيل قهوه تايم مور, اسكيل باريستا, قهوه دات كام, خريد ترازو اسكيل قهوه تايم مور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۸:۴۲ توسط:admin موضوع:

پيچر حرفه اي اسپرسو ساز

پيچر ترمودار از استيل ضد زنگ ساخته مي شود و با داشتن قابليت ترموديناميكي (دماسنج دار)، اين امكان را فراهم ميكند تا دماي شير را كنترل كنيد. اين ويژگي مهم، يعني توانايي اندازه‌گيري دماي شير درون پيچر. اين قابليت به باريكي اختلافات دمايي در شير اهميت مي‌ دهد و به عنوان ابزاري كارآمد براي باريستاها و علاقه‌مندان به قهوه شناخته مي‌ شود. در واقع ترمومتر بيشتر به صورت يك سري نشانگر يا مقياس دما در سطح جدار داخلي پيچر نشان داده مي‌ شود.

اين پيچرها براي كنترل دماي شير در زمان فوم گيري و ايجاد لايه ايده‌آل از فوم در قهوه لاته و ديگر نوشيدني‌هاي مشابه است. استفاده از پيچر شير ترمودار به بهبود كيفيت نهايي نوشيدني و دقت در تهيه قهوه كمك ميكند. اين وسيله نه تنها باعث راحتي در چرخيدن شير مي‌ شود بلكه از گرماي زياد هم نيز جلوگيري ميكند. باريستا با ترمومتر داخلي پيچر، اطمينان حاصل ميكند كه شير به دماي دقيقي گرم مي‌ شود تا فرآيند فوم گيري به بهترين شكل انجام شود. اين پيچر براي افراد مبتدي بسيار كارآمد مي باشد.

براي كساني كه به زيبايي و شفافيت در فرآيند فوم گيري از شير اهميت مي‌ دهند، پيچرهاي شيشه‌اي گزينه جذابي به حساب مي آيند. اين پيچرها از شيشه بوروسيليكات ساخته مي‌ شوند كه به كاربر اين امكان را مي‌ دهد تا به صورت كامل شاهد فرآيند فوم گيري باشند. (براي خريد شيكر كوكتل به سايت مواجه قهوه دات كام مراجعه كنيد). شفافيت اين پيچرها نه تنها از جنبه زيبايي برخوردار است، بلكه به باريستاها كمك ميكند تا كيفيت فوم را با دقت ارزيابي كنند. با اينكه شفافيت اين وسيله ويژگي جذاب و اصلي آن مي باشد، اما مزاياي ديگري مانند تميز كردن آسان، مقاومت در برابر حرارت و عدم انتقال طعم، آن را به انتخابي مناسب تبديل ميكند.

به ويژه براي افرادي كه هم زيبايي‌ و هم كارايي در ابزارهاي تهيه قهوه و اسپرسوساز برايشان اهميت دارد. اين پيچر بيشتر براي اسپرسو ساز هاي خانگي و انواع اسپرسو ساز نيمه صنعتي كاربرد دارد. ويژگي اصلي اين پيچر، عدم وجود دسته است كه اين مشخصه آن را از ساير پيچرها متمايز ميكند. اين نوع پيچر، داراي طراحي مخروطي با ديواره‌ هاي عميق و شيبدار است كه به صورت مستقيم مي‌ توان از آن براي فوم گيري شير استفاده كرد.

اين طراحي منحصر به فرد، كاربران را قادر مي‌ سازند تا با دقت بيشتري روي فوم گيري تمركز كنند. پيچر فوم گيري بدون دسته، به دليل ساختار خاص خود، به راحتي در دست قرار مي گيرد. و باريستا مي تواند حركات دقيق‌ تر و پيچيده تري براي ايجاد لته آرت داشته باشد. اين ويژگي مي تواند مخصوصا در كافي شاپ هاي شلوغ كه در آن باريستاها به ابزارهايي كارآمد با كاربري آسان نياز دارند، مفيد باشد.

source: پيچر حرفه اي اسپرسو ساز

 


برچسب: انواع پيچر قهوه, پيچر, پيچر ارزان قيمت, پيچر حرفه اي, پيچر شير, پيچر شير بدون دسته, پيچر شير ترمودار, خريد پيچر, قهوه دات كام, قيمت پيچر قهوه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۸:۴۳ توسط:admin موضوع:

پاك اسكرين براي اسپرسو ساز خانگي

پاك اسكرين يك صفحه فلزي نازك و بسيار سبك است كه داراي‌ سوراخ هاي بي شماري مي باشد. اين ابزار قبل از شروع استخراج به ‌خوبي روي پودر قهوه در پرتافيلتر قرار مي گيرد. اين يك نوآوري نسبتاً جديد در قهوه تخصصي است. اينطور به نظر مي رسد كه شركت Bplus در تايوان اولين شركتي است كه اين وسيله را به بازار معرفي كرده است. با اين حال، بلافاصله پس از آن شركت فلير (فلير يكي از اولين برندهايي بود كه پاك اسكرين را رايج كرد) توليد اين وسيله را دنبال كرد، و آن را به عنوان بخشي جدايي ناپذير از دستگاه هاي اسپرسوساز پذيرفت و از اينجا بود كه محبوبيت پاك‌اسكرين گسترش يافت.
استفاده از پاك‌اسكرين در روتين تهيه قهوه اسپرسو كار ساده اي است. كافي است مراحل تهيه قهوه اسپرسوي خود را همانطور كه معمولا پيش مي رويد، آماده كنيد. و از يكنواختي فرآيند لولر و تمپ كردن قهوه اطمينان حاصل كنيد. سپس اين صفحه نازك را در بالاي ذرات قهوه قرار دهيد و مطمئن شويد كه همسطح با قهوه تپ شده است. در نهايت پرتافيلتر خود را به خدگروه وصل كنيد و شات قهوه را طبق معمول آماده كنيد. همچنين جدا كردن پاك‌اسكرين بعد از عصاره گيري آسان است، اما گاهي اوقات ممكن است لازم باشد كه پرتافيلتر خود را به چيزي بكوبيد تا به شل شدن آن كمك كند. 
البته مي توان با ۲-۱ ضربه آرام به كف دست آن را كيك قهوه جدا كرده و از پرتافيلتر خارج كنيد. روش دوم: كمي از يك پاك كننده مخصوص دستگاه اسپرسو ساز مانند Cafiza را داخل پيچر بريزيد، روي آن آب جوش بريزيد و پاك‌اسكرين را داخل محلول قرار دهيد. بعد از گذشت چند دقيقه پاك‌اسكرين را زير آب بگيريد و دو طرف آن را با يك مسواك نرم بشوييد. ممكن است پاك‌اسكرين به اندازه يك بسكت پرتافيلترِ با كيفيت يا يك تمپر قهوهِ مناسب، ضروري نباشد، اما به نسبت قيمت پايين آن و مزاياي كه دارد، استفاده از اين وسيله نيز كم اهميت نمي باشد.
source: پاك اسكرين براي اسپرسو ساز خانگي


برچسب: پاك اسكرين, پاك اسكرين 51, پاك اسكرين چيست, پاك اسكرين قهوه, فيلتر قهوه, قهوه دات كام, قيمت پاك اسكرين قهوه, پاك اسكرين براي دستگاه خانگي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۵:۰۹ توسط:admin موضوع: